پرسش های متداول | سرویس دربستی آیرانز

درود بر شما کاربران عزیز آیرانز

در پاسخ به برخی از پرسش های متداول متقاضیان سرویس و کاربران عزیز،مهم ترین پرسش ها را به احترام شما پاسخ داده ایم و چنانچه پرسش دیگری داشتید لطفا از طریق پشتیبانی با ما مطرح بفرمایید. - سپاس از شما

پرسش های متداول از آیرانز

آیرانز برای ما چه کار می کند ؟

در واقع کار آیرانز، رزرو بهترین و مناسبترین سرویس اتومبیل دربستی برای شما عزیزان است .

با توجه به تجربه و سابقه بالا در زمینه خدمات دربستی، همچنین ارتباطات با شرکتهای سراسر کشور مناسبترین قیمت را اخذ و به شما اعلام خواهیم کرد .

شرایط صدور فاکتور - پیش فاکتور

تعریف فاکتور و پیش فاکتور-استعلام

امکان صدور فاکتور :
برای سرویس هایی است که متقاضی از آیرانز دریافت کرده است.

امکان صدور پیش-فاکتور یا استعلام سرویس :
برای استعلام سرویس هایی است که متقاضی حداکثر ظرف مدت 48 ساعت باید نسبت به تایید و یا ردِ استعلام صادر شده اقدام نماید .چنانچه استعلام مورد نظر مورد پذیرش متقاضی قرار بگیرد از طرف آیرانز به فاکتور تغییر وضعیت می دهد.
لازم به ذکر است دکمه وضعیت پذیرش و یا ردِ پیش فاکتور در صفحه مربوطه وجود دارد.

نحوه پرداخت کرایه سرویس دربستی

روش نخست : پرداخت و واریز به کارت بانکی با مشخصات زیر

نام صاحب حساب : سید حسن طاهری

شماره کارت - بانک پاسارگاد : 5022291306338185

شماره حساب - بانک پاسارگاد : 1-14905581-8000-363

شماره شبا - بانک پاسارگاد :IR430570036380014905581101

لطفا تصویر فیش واریزی را با یکی از روشهای زیر برای ما ارسال بفرمایید.

از طریق واتساپ - شماره  09127062012

از طریق تلگرام  - شماره   09127062012

از طریق ایمو  - شماره   09127062012

پاسخ دیگر پرسش ها

شما کاربران محترم،چنانچه پرسشی دارید می توانید از طریق پشتیبانی با آیرانز مطرح بفرمایید.